esoterism.ro
site de esoterism, metafizica si astrologie

 
Metafizica
Astrologie
Articole diverse
Comunicari
Consultatii
Modalitati plata
Servicii online
Oracol Sabian
Linkuri
Despre mine
English version
Angels
Astrology
Dictionnary
Energetic Healing
Legends
Lost Civilizations
Magic
Metaphysics
Mysteries
Natural Therapies
Recommendations
Religion
Sabian Oracle
Science
Secret Societies
Spiritual Beings
Spiritual Paths
Traditions
UFO and Aliens


Despre pietrele de la ICA

Despre pietrele de la ICA



Odinioara, acum 12.000 ani i.H., marii intelepti ai Atlantidei, initiati in tainele divine, au presimtit disparitia civilizatiei atlante intr-un mare cataclism, dupa cum se spune intr-o veche legenda peruviana. Ei au hotarat atunci sa graveze elementele fundamentale ale stiintei lor, astfel incat generatiile viitoare sa aiba posibilitatea de a le cunoaste; de aceea au ales gravura in piatra, singura materie indestructibila. Pietrele au fost depuse in locuri sigure, depozite imprastiate cu iscusinta pe toata suprafata pamantului: in Tibet, in Egipt, in India si in America de Sud.


La inceputul secolului nostru, un colonel englez, James Churchward, a afirmat ca a descoperit in India o manastire care adapostea cateva pietre de acest fel, pe care era povestita Facerea lumii.


La Acambaro, in Mexic, acum cincizeci de ani, un cercetator american a gasit unul din numeroasele depozite atlante.


La Ica, in Peru, doctorul Cabrera detine o colectie ciudata, pe care o pazeste cu strasnicie in misteriosul sau muzeu din Lima. Colectia aceasta, sustine el si in prezent, este alcatuita din pietre gravate in vremuri stravechi, din indemnul inteleptilor Atlantidei.


Cine este doctorul Cabrera?


Descendent al lui Don Luis Jeronimo, intemeietorul orasului Ica, in 1563, Javier Darquea Cabrera este una din personalitatile cele mai insemnate ale elitei stiintifice peruane. Chirurg la spitalul public din Ica, cercetator membru al Consiliului regional din Ica, biolog, antropolog, a fost considerat cel mai bun specialist in preistorie americana. Patriot entuziast, pasionat de preistorie, a descoperit un tezaur de o valoare inestimabila, care rastoarna toate teoriile referitoare la Atlantida, dupa propriile sale afirmatii.


O colectie uimitoare


La parterul unui imobil vast si elegant, dand in Piaza de Armas, la Lima, se afla muzeul neobisnuit al doctorului Cabrera, cu cinci sali principale in care sunt depozitate, pe rafturi solide, mii de pietre.


Unele, cele mai grele, sunt asezate direct pe sol. Doctorul Cabrera a declarat ca fiecare dintre ele fusese inregistrata, clasata si asezata intr-un loc anume, corespunzator unei ordini logice. Numarul lor este de aproximativ 11.000, iar unele cantaresc 200 kg. Blocuri stancoase de andezit, pietre plate, cu o granulatie fina, de culoare cenusie sau ocru pal, raspandesc o lumina blanda, datorita unei patine de culoare inchisa, subliniata pe alocuri de o tusa din ocru rosiatic.


Fiecare piatra e gravata; desenul ei, clar si exact: liniile conturate cu multa indemanare, curbele executate cu o precizie care se obtine numai folosind compasul, liniile drepte tasnind parca trase cu rigla. Elaborarea desenului este complexa, iar compozitia, armonioasa. „Incontestabil, spune de fiecare data doctorul Cabrera vizitatorilor sai, oamenii care au gravat aceste desene au fost inzestrati cu o inteligenta superioara".


Diversitatea subiectelor tratate, particularitatea fiecarui desen, conceptia lor diferita ne duc la concluzia ca numerosi gravori s-au ocupat de executarea acestei lucrari in epoci succesive.


Aceste pietre sunt din andezit — o roca eruptiva existand de 80 milioane ani, rezultata din dezintegrarea masivului Andin in epoca mezozoica. Trainicia ei se datoreaza unei patine groase,
produsa prin oxidare; aceasta nu explica insa in mod concludent pastrarea perfecta a desenelor.


„Cartea de piatra", spune poetic dr. Cabrera, destainuie celui ce doreste sa o inteleaga, viata obisnuita, de zi cu zi, a atlantilor, cunostintele lor foarte vaste din domeniile biologiei, chirurgiei, astrologiei, geografiei si stiintelor naturii.


Pietrele gravate reprezinta ansamblul de documente preistorice cel mai complet si cel mai bogat, continand informatii inedite.



Munca si viata omului preistoric destainuite de pietrele de la Ica



Pe aceste gliptolitos (gravuri in piatra) sunt infatisate scene din viata cotidiana, destul de banale, dar care dobandesc o valoare istorica exceptionala daca ele dateaza din era secundara sau tertiara, dupa afirmatiile doctorului Cabrera.


in epocile acelea indepartate, in mijlocul unei flore bogate, in prezent complet disparuta, misunau saurieni preistorici gigantici, ca dinozaurii, brahiozaurii, brontozaurii. „In acest cadru urias si inspaimantator, omul incerca sa supravietuiasca si sa-si impuna prezenta. El apare, reprezentat pe piatra pe care a gravat-o, scund, voinic, cu fata prelunga, fruntea tesita, nasul acvilin proeminent, barbia iesita in afara, buza superioara mai groasa, acoperind-o pe cea inferioara si ochiul alungit spre tampla. Parul este infasurat cu un fel de fular scrobit si bogat impodobit. Fruntea este incununata de o bentita, in care sunt prinse frunze de arbori, cu aspect carnos, si cu nervuri bine desenate. Ca unic vesmant, o fasie scurta din impletituri, in jurul coapselor..."


in toate situatiile in care este gravat pe aceste pietre, omul are o figura serioasa si atenta, in permanenta stare de veghe, de panda neincetata. Cu toate acestea, el arunca asupra lumii o privire vie si inteligenta.


Fie ca se inapoiaza de ia pescuit, cu spatele incovoiat din cauza greutatii pestilor, fie ca isi intinde arcul si urmareste cu privirea traiectoria suieratoare
a sagetii aruncate asupra vreunui saurian de temut, fie ca observa natura, trasaturile fetei sale denota aceeasi concentrare, aceeasi seriozitate.


Intr-o gravura il vedem luptandu-se cu un brahiozaur enorm; este cocotat pe spinarea animalului si invarteste deasupra capului, cu salbaticie, un topor cu lama de metal. Alt barbat incearca si el sa-l loveasca cu cutitul sau cu varful ascutit al armei, intr-un loc vulnerabil, intre doua vertebre. Lupta este inegala si departe de a fi castigata. Culcat pe o piatra plata, un dendrerpeton, un mic batracian preistoric, observa scena cu mult calm. intr-un colt, in prim plan, o pasare mare, semanand cu un corb (arheopterixul care traia acum 180 milioane de ani), loveste cu ciocul scoarta unui copac scorburos.


in jurul lor creste o vegetatie deosebit de bogata si de frumoasa, cu flori uriase.


Umanoidul sl castorul


La picioarele dinozaurului zace, fara viata, un primat jumatate-om, jumatate-animal; a fost, desigur, ranit mortal in cursul luptei; coada sa ' lunga, plata, e intinsa jalnic pe sol!


Acest primat umanoid rastoarna oare conceptiile noastre in privinta genezei omului? Este acea faimoasa veriga lipsa a trecerii de la lumea animala la cea umana sau reprezinta un stadiu sterp al evolutiei?


Umanoidul infatisat pe pietrele de la Ica poate fi comparat cu omul-peste mitologic Cannes, zeul coborat pe pamant pentru a civiliza popoarele Babiloniei. Conform legendei, iesea din ocean in fiecare dimineata si se ducea la oameni, invatandu-i mestesuguri necunoscute de ei, initiindu-i in tainele multor stiinte.


Umanoidul este reprezentat, in mare cu un trup destul de asemanator cu al omului, in afara coloanei sale vertebrale care se sfarseste printr-o coada lata, ca o paleta de batut covoarele. Fata sa este alungita ca un bot, strajuita de lucirea ochilor mici, rotunzi. Picioarele sunt palmate si mainile au unghii ascutite ca niste gheare.


Pe cateva piedras se vede un castor — asemanarea e izbitoare, in Canada nu sunt ei supranumiti, si in ziua de astazi, „omuletii"?


Ori, in anumite scene, aceste animale sunt infatisate ca ajutoare zeloase sau colaboratori ai omului, caruia ii completeaza gesturile, secondandu-l la indeplinirea lucrarilor cele mai delicate sau mai grele.


Cartea de piatra ne ofera numeroase descoperiri, tot atat de captivante ca si reprezentarea umanoizilor.


Desene perfect gravate infatiseaza oameni care analizeaza cu mare atentie cateva obiecte, privindu-le cu lupa, iar altii cerceteaza cerul cu o luneta, a carei dimensiune ne face sa credem ca este vorba despre un telescop puternic. De altfel, o
adevarata cartografie a cerului, cu stele cazatoare si nebuloase, este sapata pe un mare numar de pietre de la Ica.


Piatra numita „a astronomilor" prezinta povestea unei comete misterioase, in prim-plan, doua personaje — astronomii — privesc cu interes, cu ajutorul telescopului, un fenomen ceresc neobisnuit; pe bolta cerului, intr-o mare invalmaseala, stelele au o stralucire ciudata: unele sunt foarte aproape, luminoase, iar altele se vad doar ca niste puncte departate si sterse.


Pe cerul care arata ca la sfarsitul lumii, trei comete cu coama de foc intra in deriva cu o viteza uluitoare. Sub una din comete, un nor enorm se sparge in mii de bucati, din care cade o ploaie torentiala. Putem presupune ca atunci a inceput Potopul pe pamant.


Zarim continente, in cea mai mare parte acoperite de ape; pe ocean pluteste o singura barca, fugind de cataclismul dezlantuit. La bordul ei se disting foarte clar trei personaje.
Dupa toate probabilitatile si potrivit textelor biblice si mitologice, piatra reprezinta Potopul universal care a inundat continentele.





Google


Articolele si materialele de pe acest site pot fi preluate si publicate pe alte site-uri dar numai cu specificarea sursei si adaugarea unui link catre www.esoterism.ro
 

  Acasa | Metafizica | Astrologie | Consultatii cu PLATA | Servicii | Plata | Diverse | Comunicari | Linkuri | Despre mine